10 dingen die je in een lage trilling houden


10 dingen die je in een lage trilling houden
en die je mag veranderen zodat je je trilling verhoog en je gelukkiger gaat voelen.

  1. Beperkende overtuigingen
  2. In het verleden blijven hangen
  3. Je zorgen maken over de toekomst
  4. Negatief praten over jezelf, in jezelf, met jezelf
  5. De behoefte om indruk te maken op anderen
  6. Klagen
  7. De behoefte om gelijk te krijgen
  8. Weerstand tegen verandering
  9. Anderen de schuld geven
  10. De behoefte om goedkeuring of bevestiging
    van anderen te krijgen.

foto van Mareiki.

6 gedachten over “10 dingen die je in een lage trilling houden

  1. Nummer 8 past bij mij.
    Kan slecht omgaan met veranderingen. Het haalt me uit mijn balans. Hou graag vast aan oude patronen omdat ik me daar veilig bij voel.
    Wanneer ik heel goed nadenk en terugblik dan heb ik onbewust toch veel veranderingen doorgemaakt. Mogelijk geen last ondervonden omdat het in mijn eigen tempo was.

    Geliked door 1 persoon

    1. Zelf vind ik veranderingen ook moeilijk en toch op den duur wen je eraan. Mooi van je dat je zo terug kan kijken en inderdaad wat je zegt….in je eigen tempo en dan past het zich aan 🙂

      Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.