De verschillende kleuren van ghost orbs en hun betekenis


Orbs zijn een paranormaal fenomeen veel besproken in cirkels. Sommige mensen geloven dat ze zijn duidelijke tekenen van geesten. Echter, veel onderzoekers twijfelen orbs zijn geesten helemaal. Niemand weet of de geesten in staat zijn om deze energie bewust of niet benutten, maar orbs zijn vaak getuigen op plaatsen waar een vorm van paranormale activiteit verluidt heeft plaatsgevonden.

Over Orbs

Orbs zijn heel gebruikelijk in fotografie en video paranormale. In de digitale fotografie, orbs zijn een artefact bekend proces. De Vereniging voor de wetenschappelijke studie van abnormale fenomenen (ASSAP) uitleggen in hun studie bij Orb Zone Theory. In het geval van digitale fotografie en film waarin ze verschijnen gekleurde ballen, wordt dit vaak geassocieerd met de kleur dunne de cameralens. Andere factoren kunnen veroorzaken sferen te verschijnen, waaronder reflecterende oppervlakken, stof, regen, water vlekken, en insecten. In de video, kan infrarood licht weerkaatsen van diezelfde objecten en maken ze eruit zien alsof verlicht orb. Om deze redenen, veel paranormale onderzoekers niet paranormale orbs beschouwen als bewijs, omdat er te veel verklaringen voor hun natuurlijke wereld. Het is echter mogelijk dat sommige gebieden paranormale van aard kan zijn. Dit kan vooral bollen met het blote oog, met name die worden weergegeven eigen lichtbron en ongewone van reis- hebben.

Orb Ghost Colours en hun betekenis

Er zijn veel theorieën over wat de verschillende kleuren betekenen orb, met veel kleuren potentieel betekenen een verscheidenheid van dingen. Uitleg van de kleuren afhankelijk van de verschillende geloven. Echter, in de meeste gevallen, mensen die kleur lichtbol en toewijzen van een betekenis te doen op basis van geestelijke opvattingen over de betekenis van verschillende kleuren interpreteren. Het is belangrijk op te merken dat deze spirituele theorieën en hebben geen basis in wetenschappelijk feit.

Een theorie van de bollen met verschillende kleuren is dat geesten zich manifesteren in de best mogelijke manier. In deze gevallen kan de kleuren geen betekenis hebben, of een geest zou kunnen proberen om iets met kleur te communiceren. Gebruik je gevoelens als een barometer om te zien wat je de hele wereld geloven en de kleur voor u betekent. Als u nog op zoek naar een gids, een aantal gemeenschappelijke interpretaties volgen.

Duidelijke Orbs

Duidelijke ballen kunnen een teken zijn dat een entiteit probeert te communiceren met u. De geest kan betast tot leven weet dat een soort van belangrijke gebeurtenis gebeurde in die positie, en dat de geest wil helpen om vooruit te komen.

Orbs wit of zilver

Geestelijk, wordt zilver of wit geassocieerd met spiritualiteit en verbinding met een hogere bron. Sommige onderzoekers geloven ballen die wit of zilver in verschijning zijn, zijn een indicatie dat een geest is gestrand op dit vlak. Het kan ook een teken zijn dat de geest is er om bescherming aan de mensen van het gebied aan te bieden. Witte Energie wordt over het algemeen gezien als zeer positief in de natuur.

Zwart of bruin Orbs

Spiritueel, voelen velen dat de kleuren zwart of bruin worden geassocieerd met spirituele vibraties of lager zware energie. Sommigen interpreteren dit als een slechte zaak, maar niet noodzakelijk het geval. Wanneer bollen lijken zwart of bruin, sommige onderzoekers interpreteren als een teken van de omgeving kunnen gevaarlijke of negatieve aard zijn. Onderzoeken een plek zo voorzichtig, en als je je ongemakkelijk of onveilig voelen, vertrekken.

Rood of Oranje Orbs

Uit de geestelijke oogpunt, zijn de kleuren rood en oranje in verband met veiligheid en beveiliging, maar ook een gevoel van verbondenheid. Hoewel deze warme kleuren worden vaak geassocieerd met sterke emoties zoals woede en passie, kan dit niet het geval zijn als het gaat om ballen ghost. Sommige paranormale onderzoekers geloven dat een rode bal of oranje is een teken dat de entiteit de rol van een beschermer heeft genomen. Dit kan iemand die is beschuldigd in het leven voor de bewaker of bewaarder zijn.

Groene orbs

In de spirituele praktijk wordt groen geassocieerd met het hart. Het wordt ook geassocieerd met de natuur. Groene ballen worden soms beschouwd als een indicatie van de aanwezigheid van een menselijke geest, in tegenstelling tot wat nooit op aarde in menselijke vorm. Op dezelfde manier kan groene ballen liefde en eenheid te vertegenwoordigen met de natuur.

Blauwe Orbs

Blue is geestelijk verbonden met psychische energie en waarheid. Het is een zeer ontspannen sfeer, en veel mensen associëren met een spirituele gids. Sommige mensen voelen blauwe bollen zijn, zijn het teken van een kalmerende aanwezigheid en energie, terwijl anderen geloven dat de aanwezigheid van een geestelijke gids in die positie aan te geven.

Gebruik ghost Orb informatie aandachtig

Terwijl de jury is nog steeds de vraag of de geest orbs echt worden veroorzaakt door paranormale activiteit of als ze alleen stofdeeltjes achtergelaten op de lens van een camera, vergeet niet dat de meeste van de kleurinformatie orb geest komt uit de theorie in plaats van de natuurkunde en scheikunde. Hoewel veel onderzoekers gegevens over de ballen van geesten en hun verschillende kleuren hebben verzameld, kan niemand er zeker van zijn precies wat ze betekenen. Vergeet niet om dit in gedachten te houden als je werkt met het paranormale.

Bron: http://nl.acerca-salud.com/vermaak/de-verschillende-kleuren-van-ghost-orbs-en-hun-betekenis.php

32 gedachten over “De verschillende kleuren van ghost orbs en hun betekenis

  1. Ooit eens een nachtcamera geinstalleerd op mijn mobiel en ermee in het donker op mijn bedje gaan zitten. Lichtbollen vlogen me om de oren! Stofjes dwarrelen, deze bollen van licht hadden een behoorlijke snelheid. Na het schieten van wel honderd foto’s heb ik ze op 2 enkele foto’s kunnen vastleggen! De kern ervan is iets donkerder dan de buitenste ring.
    Prachtig artikel weer!

    Geliked door 1 persoon

    1. Foto’s van Orbs zijn altijd mooi, hoewel 9 van de 10 keer eigen niet zo betrouwbaar zijn als je begrijpt wat ik bedoel 😉 Toch mooi dat je Orbs heb kunnen waarnemen via je camera.

      Voor mezelf zie ik Orbs, Aura’s en (gekleurde) energie, soms hele regens meestal wit of paars. Denk dan dat het regent, maar is het kurk droog buiten 🙂

      Met plezier het artikel gedeeld

      Like

    2. Hoi, ik heb net een heel verhaal geschreven over mijn ervaring vorige week op 3 achter elkaar geschoten foto’s heb je die ontvangen toevallig?

      Like

    1. Mensen zien alleen de leuke kant Marion, maar niet de minder leuke kant van Helderzien/voelen/horen 😉 Maar begrijp wat je bedoelt, is ook gaaf soms als het hier bij blijft 🙂

      Wens je een pracht weekend toe in liefde en licht

      Liefs
      Marianne

      Like

    2. Op elke foto is er een mooi amandel blauw is de irus en orangje en rood oog en een mooi rond blauw ? Wat zou daar de betekenis van zijn ME Bogers.

      Like

  2. ik zag een keer twee glansende prachtigen zwartenn bollen en hun gezicht er in en een prachtig blauw randje er om heen dat was zo mooi om te zien ze keken me aan en na een minut of vijf gingen ze weer weg ik had het gevoel als of het hemelsen agenten waren of wezens

    Geliked door 1 persoon

    1. Hoi Jan

      Zwarte orbs hoeven niet altijd negatief bekeken te worden. Wel kunnen van lagere energieën vandaan komen zoals zielen die in tussen sferen blijven hangen. Wie weet heb je wel zo’n ziel gezien. Echt hemels kun je dat niet noemen, maar begrijp wat je bedoelt.

      Bedankt voor je reactie

      Warme groet
      Marianne

      Like

      1. ik heb ook eens een zilvergrote bal gezien die in eens binne kwam en zij dat ik me grote mont moest houden om dat ik boos was op alles en iedereen in het universum omdat het niet lekker ging met me en ging even weg na een paar minuten en ik heb de hele universum zien leeg stromen met duizenden van die ballen die op me af kwamen riders en nog meer ik weet ook niet wat dat is maar er kwamen er zoveel op me af dat ik dacht dat de universum leeg stroomde om te komen kijken ik zag het vanuit een raam ik heb wel meer mee gemaakt een licht bol die op oog hoogte hing in me computer kamer en ik keek in eens en der was zwarte iets dat er tegen bleef bewegen maar het kwam er niet in en dat het weg ging horde je de glas echt zo dat er iets bijna door heen ging

        Geliked door 1 persoon

        1. Er zijn mensen Jan die ”meer zien” dan anderen. Ben er zelf ook zo eentje. Alleen ben ik voorzichtig met delen, want men plakt je zo een etiketje op die niet bij je past. Heel mooi wat je gezien en gedeeld heb. en vergeet nooit….het is JOUW ERVARING

          Like

  3. je kan het beter niet lezen als je problemen heb of geestelijk niet sterk in je schoenen staat echt niet lezen als je problemen heb ? ik heb niemand om er over te praten van ggz krijg ik medicatie als ik over me ervaringen praat en word ik vol gestopt met medicatie en me ouders zegen dat het mij wereld is en me vrienden lagen me uit nu zijn het geen vrienden meer ik durf nergens meer over te praten ik moet het kwijd dertien jaar met een afgevalen engel rond gelopen en altijd geestelijk tegen werken en de dag dat ie uit me sprong ging de helle lucht chokend heen en weer zoveel macht kwam er bij kijken en toen hebben ze me opgenomen en ik stond in de tuin van de kliniek en was alleen zag ik groten gezichten in de omgeving en der gebuurden meer maar dat wil ik wel zegen maar wel persoonlijk want ik denk dat dit niet geschikd is voor deze website maar ik ben nu al een paarjaar los van het kwaad alles wat de afgevalen engel deed heb ik altijd tegen gewerkt als je het niet gelooft je bent goed vraag het aan tosca die kan je het vertelen die heeft het net nog mee gemaakt voor dat ze overleed en ik heb het haar ook horen zegen ik heb zoveel mensen gebeld en gedaan niemand wilden me helpen en ik wil die mensen die geen hulp krijgen van anderen maar laten zitten daar ga ik tegen in zielen bevrijden die vast ziten op een plek waar iets gebuurt is mensen op zoeken en die met slecht in aan raking is gekomen net als ik maar ben altijd liefde vol gebleven voor dat alles gebuurden zag ik moeder maria die me haar liet zien en exstra bleef hangen voor me en dat heb me in de hel weer doen geloven na dat ik uit geput was en geen hoop meer had daar door kreeg ik weer hoop en kwam me geloof terug maar de na deel is dat ik nu levens moe ben gewoorden maar ik moet door gaan overdossis medicatie genomen lag met hartslag 41 in de ziekenhuis en ik zag het licht iedere keer in me ogen als ik weg viel en ik bij kwam hoorden ikm me zelf praten over de dingen die ik mee maakte en me broer zij nog en dat ving ik op dat is geen leven meer dat is een nacht merry ik wil me verhaal doen als ik er toesteming voor krijg van de eigenaar dan vertel ik iets over lucifer in mij leven en bezetenheden en nu is dat allemaal weg en het is rustiger maar ik heb nog wel dagelijks bezoek van liefde vollen geesten en sommigen minder aardig en steun van een overleden vrouw tosca en me neef henk en ik heb daar veel aan gehad en heb en ik kan nu alle steun gebruiken ik ben verlost door iets machtig en nu is de keer in me leven ik wil in het hiernamaals leven en achter het kwaad aan gaan om ze te pakken en af te straven en ik ben het leven beu het leven is veel mooier in het hiernamaals en daar wil ik zijn bij god heb jesus ook in me droom ervaren drie keer en die gaf een boodschap ik moest iets doen met een heiligen geest zij die dat deed ik en zo verder trippend he het is echt waaar maar ik snap wel als het niet gelooft woord maar het is echt zo en ik ben gezegend en kan werken met het licht en ik zie het licht dan echt bij me weg gaan of van me af komen ik stond in de tuin van de kliniek en deed ik me weisvinger en zij nee en toen kwam er een magies bal uit me vinger en dat bracht ook veel kracht mee en een boom die trok me leeg ik voelden het zo uit me getroken worden dat ik met me handen tegen die boom ging staan snap je en het gaat nog verder dan dat maar dat vertel ik wel als ik toesteming krijg van de eigenaar het is niet bestemd voor mensen die problemen hebben dus als je geestelijkk niet sterk bent kan je het beter niet lezen

    Geliked door 1 persoon

    1. Erg dat GGZ zo een stempel op je heeft gedrukt en je zo veroordeeld heeft. Het is niet niks wat je mee gemaakt heb. Zeker niet toen je in t ziekenhuis lag. Het kan dat je in de andere wereld gekeken heb. Zelf ook licht gezien tijdens een Bijna Dood Ervaring. Gelukkig is het nu rustig met je. En ik ben sterk genoeg om te lezen, alleen kan ik je niet verder helpen.

      Groet
      Marianne

      Like

  4. Hoi allemaal

    Gisteren liep ik in het bos met mn man en onze hond.
    Tuurlijk even wat foto’s nemen.
    Tot mijn verbazing zag ik op de foto op de grond een heel fel groen balletje. En even later op een andere foto tussen de bomen een iets groter fel groen balletje.
    Weet iemand of dit orbs zijn of iets anders…kan ik de foto’s naar iemand toesturen…ik ben zo nieuwsgierig.. .zou dit mijn vorige hond kunnen zijn waar we zoveel liefde van gehad hebben..er is zoveel gemis om haar.

    Geliked door 1 persoon

    1. Hallo Gre

      Je kan de foto’s hier ook plaatsen als je het kan, Verder weet ik zelf ook niet zoveel van orbs af ondanks ik ze zelf ook zie. Wel het stukje groene orbs uit de tekst

      Groene orbs

      In de spirituele praktijk wordt groen geassocieerd met het hart. Het wordt ook geassocieerd met de natuur. Groene ballen worden soms beschouwd als een indicatie van de aanwezigheid van een menselijke geest, in tegenstelling tot wat nooit op aarde in menselijke vorm. Op dezelfde manier kan groene ballen liefde en eenheid te vertegenwoordigen met de natuur.

      Like

      1. Ik heb een kort filmpje van een oranje bol dat naar beneden komt waar ik aan het zwemmen ben.
        Wil graag weten wat het is.
        Kan ik het ergens naartoe sturen?

        Groetjes Harma

        Geliked door 1 persoon

  5. hoi ik woon hier een jaar en heb camera geplaats ik zie hier allemaal orbs de grote varieert van twee cm tot 5cm gaan alle kanten op ook heb ik hier gezien iets in paarsblauw de grote van een shirt dit was maar een malig de camera had ik ook op vorig adres daar zag ik niks heb jij een idee waarom ze hier zijn

    Like

  6. Hallo ik heb een grote heel mooie bol…op foto.
    Geef mij mail adres en stuur hem door.
    Is er geen prijs te winnen met de mooiste bol?

    Like

  7. Hoi Marianne

    Ik heb deze foto’s genomen en zie jij wat ik zie heb jij hier een verklaring voor?
    Kan ze naar jou opsturen?

    Like

  8. Ik heb ook vele orbs om mij heen. Witte, gekleurde en knipperende/ flikkerende orbs.

    Had een tijdje terug erg de behoefte om met mijn overleden moeder te praten, omdat ik haar enorm miste. Na mijn gesprek eindigde ik met welterusten en zag in mijn ooghoek een felle flits naast mij. Had het gefilmd en zag in slowmotion dat het een prachtige felle orb ( moeder) was. 🥰❤

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.