Update


Afgelopen week weinig geschreven, omdat het een drukke week was. We hebben wederom slecht nieuws uit het ziekenhuis te horen gekregen, ook van de nazorg, dus moeten er mee leren leven. Ook ben ik verjaard, een jaartje meer naar het  Licht toe..

Voorlopig zal het nog even zo blijven, maar voor vandaag wel enkele berichten. Het is wel leuk dat er toch meer mensen erbij komen om te volgen, al betekent het aantal volgen weinig tot niets omdat alleen het schrijven en delen meer waarde heeft voor mezelf.

28 gedachtes over “Update

  1. Lieve Marianne.
    Het valt niet mee als de vooruitzichten niet goed zijn en daar moet je mee leren omgaan wat best moeilijk is.
    Tooch weet ik dat JIJ het kunt.
    Je bent een krachtig persoon en met hulp van boven zal het zeker gaan lukken.
    Heel veel sterkte gewenst en een knuffel van ons.
    Albert en Truus.

    • Lieve Truus
      Nee het valt niet mee en ermee omgaan is zeker niet makkelijk, het went wel zeg ik altijd.
      Helemaal waar, ik zelf kan het omdat ik een grote innerlijke kracht bezit, maar niet iedereen kan dat. Je hulp krijg ik zeker wel van boven, ze zijn er gewoon voor me ❤

      Dank je wel lieverd voor je lieve woorden en knuffel. Je bent echt een engel op aarde. Liefs Xxx

  2. Lieve Marianne,

    Heel hartelijk dank voor de mails, het doet mij altijd goed.

    Ik wens je het allerbeste toe in deze periode.

    Groetjes,
    Nadjma

    Sent from my Samsung Galaxy smartphone.

    • Lieve Nadjma,, met liefde deel ik de mails uit wanneer het even kan. Heel fijn dat het je goed doet, daar doe ik het voor 🙂

      Dank je wel voor je beste wensen, dat is altijd welkom ❤

      Warme groet
      Marianne

  3. Lieve Marianne,
    Ik weet niet wat er aan de hand is, maar weet dat ik aan je denk. Ik weet dat je hier zelf niets aan hebt, maar ik ga me nu ook zorgen maken om jou, net als dat ik nog steeds over Anja doe. Ik hoop dat het met jullie beiden snel beter gaat, en ik hoop echt nog lang van je berichten te mogen genieten.
    Veel sterkte en heel veel liefs van mij

    • Lieve Demi
      Het is niet iets wat ik openbaar ga delen. Wel de reden waarom ik veel minder blog dan anders.

      Inderdaad zoals je zelf al zegt, zorgen maken om anderen belast je jezelf mee en waar je nog eens niets mee kan.

      Begrijp je zorg wel om anja, ook ik hoor niets meer en heb het los gelaten, het leven gaat verder, met of zonder…

      Maar ik ben er nog steeds al is het minder. Dus laat je zorgen los en geniet zoals je zegt van mijn berichten.

      Bedankt voor je lieve woorden en sterkte wensen, deze zijn altijd welkom en ontvang deze in liefde.

      Heel veel liefs terug van mij ❤ XXX

      • Dat hoeft ook niet, en dat begrijp ik volkomen. Dat is ook begrijpelijk, ik zou alleen graag willen weten hoe het met haar was. Een klein berichtje zou me erg goed doen. Zal ik doen, zonder twijfel 😉 Ik ben blij dat je ze met liefde ontvangt, daar doe ik het voor 🙂

        • Dank voor je begrip voor mijn omstandigheden lieverd. Wachten en hopen op een klein berichtje is wachten op iets wat niet komt. Zelf heb iik ook niets meer gehoord en het leven gaat verder en door, met of zonder een bericht van Anja, al had ik het zelf ook graag anders gezien. Je weet nooit waarom ze niet reageert. Het is nu eenmaal zo en niet anders.

          Zeker ontvang ik je woorden in liefde omdat ik weet dat je het goed bedoelt 😉 Maak je geen zorgen en ga door met je leven 🙂

          • Uiteraard, we dienen dat te respecteren. Dat is waar, daar geef ik je gelijk in. Helaas zullen we toch verder moeten inderdaad. Toch blijf ik hopen dat we op een dag weer iets van haar zullen horen. Dat is fijn om te horen, en dat zal ik doen. En je berichten blijf ik zeker lezen 🙂

  4. Ondanks het geen goede nieuws betreft Z’huis en nazorg, wil ik je toch ook eventjes nog feliciteren met je verjaardag! Hoop dat je die dag wel een beetje leuk hebt kunnen vieren?
    Verder wil ik dat je weet dat er vanuit Limburg met jullie word meegeleefd, en plaats ik een kaarsje naast die van pannekoek. Sterkte!

    • Ahh wat lief van je, bedankt voor je felicitaties. Ondanks alles zeker een hele mooie en fijne verjaardag gehad 🙂 Super bedankt voor je kaarsje, ieder licht is welkom. Dank je lieverd ❤

  5. Lieve lieve Marianne, moed en hoop zijn goede vrienden, die wens ik je samen met een goede afloop want ondanks wat ziekenhuis meldt en zegt, jij bent er. niemand behalve de grote kosmos beslist over ons. Liefs en weet ondanks dat ik niet reageer ik met liefde en ontroering jouw volg en soms wens dat ik live even met jou kon praten en een arm om je heen kon leggen xxM.

    • Lieve Monita, bedankt voor je supermooie woorden die welkom zijn. Het is precies zoals je zegt en begrijp je boodschap heel goed omdat het de waarheid is. Geef jezelf over aan de Kosmos, dan komt alles wat bestemd is voor je. Hopelijk ook hier thuis die dat allemaal niet helemaal begrijpen 😉

      Soms is een gedachte zonder woorden mooier dan ongemeende woorden. Zeker wanneer het in liefde gedeeld wordt. Dank voor je lief gebaar om je arm om me heen te slaan, heel tof en fijn te weten. Heel veel liefs voor jou in licht en kracht, Marianne

    • Bedankt voor je sterkte wens, altijd welkom ❤ Ook bedankt voor mijn verjaardag felicitatie wensen, heel lief van je. Inderdaad weer een jaartje dichter naar het Licht toe ❤

  6. Lieve Marianne,

    heel veel sterkte met alles in je leven. God bless you!!
    Op reis naar het eeuwige en oneindige zijn we allemaal…

    Liefs, namaste, Anneke

Geef een reactie

