Kaarsje


Voor iedereen die dit leest, een warm liefdevol kaarsje.

Dit kaarsje brandt gelijk voor mijn gezin en mezelf

88793 (1)

16 gedachtes over “Kaarsje

  1. Mijn kaarsje had je al 😉 Maar met liefde plaats ik er eentje bij, voor jou, je gezin en voor iedereen die het gebruiken kan!
    Laatst eens ergens gelezen dat wanneer je een kaarsje brandt voor een ander, het ook je eigen pad verlicht 🕯
    Prachtig toch!

    Liefs Marion❤

    • Dat is zo, je kaarsje brandde al voor mij. Superlief van je om er nog eentje te branden.

      Wil mijn kaarsje met jou delen omdat je zo’n lieverd bent ❤ Klopt helemaal, wie veel kaarsen brandt, verlicht ook het eigen pad. Inderdaad prachtig ❤

      Liefs en dikke knuffel ❤ XXX

Geef een reactie

