Stil..


Het is even stil geweest van mijn kant, Niet alleen omdat ik met mooie dingen bezig bent, ook omdat er geen inspiratie meer was om te bloggen..

Tijdens mijn afwezigheid zijn er veel email volgers bij gekomen, dat is ook de reden om zo nu en dan weer eens wat te posten. Want daar is mijn blog ook voor bedoeld, lezen en dat mensen iets kunnen met wat gedeeld wordt. Ook wordt dagelijks mijn blog toch veel gelezen, zo tussen 1500 en 2000 keer ondanks geen posts.

Blijf dicht bij jezelf, dan loop je nooit verloren

Namasté  🕉️  ☯️

 

 

11 gedachten over “Stil..

    1. Toen ik nog regelmatig schreef Marijke, was het al zo stil. Bijna niemand reageerde nog, vandaar ook mijn ”pauze”.

      Lief wat je zegt, dank je wel. Zal nu iets meer komen op mijn site schrijven ❤

  1. Marianne ,

    Ik ben je toch heel dankbaar voor al je mooie goede en raadzame stukjes.

    Telkens op het juiste moment komt datgene naar me toe wat ik net even nodig heb,en dat dankzij jou. zo zie je maar weer dat ook jij het juiste bij mensen brengt.

    Lieve groet ,Helena

    ________________________________

    1. Dank je wel Helena dat je dankbaar bent voor mijn leerzame stukjes. Alles komt op het juiste moment en wanneer je het nodig heb.

      Doe mijn best lieverd en meer kan niet. Toch fijn je woorden te lezen, dank je wel ❤

      Lieve warme groet
      Marianne

  2. Goedemorgen lieve Marianne,
    Ipv het lezen v/d krant in de ochtend, bewandel ik jou blog bij mijn eerste kopje koffie.
    Het was eventjes muisstil viel ook mij op. Super fijn dat je er zo nu en dan weer eventjes bent! Ook ik heb je gemist!
    Misschien een gek idee, maar mocht het weer eens aan inspiratie ontbreken dan zijn er misschien nog wel verzoekjes of vragen vanuit de bezoekers??
    Ik weet dat je met andere prachtige dingen bezig bent op het moment. Geniet ervan!!
    Tot gauw ❤

    Dikke knuffel van mij!

    1. Goedemiddag lieverd ❤ Wat lief dat je eerst op mijn blog komt kijken bij je eerste kop koffie, heel lief en aandoenlijk, dank je wel.

      Wat in je hartje zit, mis je niet, komt bij mij binnen en ik ben niet echt weg. dus lees je me zeker wel, vooral omdat je zo lief mensje bent ❤

      Het is niet de inspiratie zelf die ontbreekt, alleen op mijn blog omdat er weinig wisselwerking is, begrijp je

      Dikke knuffel lieverd ❤

Geef een reactie

