10 herkenbare dingen van vastzitten


10 dingen waar je aan kunt denken
wanneer je het gevoel hebt vast te zitten.

  1. Het gevoel van vastzitten is een teken
    om te veranderen.
  2. Zelfs de kleinst mogelijke stap is vooruitgang.
  3. Je hoeft niet alles te hebben uitgedacht
    om vooruit te kunnen gaan.
  4. Niets verandert wanneer je niets verandert.
  5. Een nieuw begin kan voelen als een einde.
  6. Mooie dingen zullen gebeuren wanneer je je leven
    zuivert van alle negativiteit.
  7. Geloof in wat je hart je zegt.
  8. Stop met overdenken. Wat gebeurt, gebeurt.
  9. Als het moet gebeuren, zal het gebeuren
    Op de juist tijd, de juiste plek en voor de juiste redenen.
  10. Het beste moet nog komen.

foto van Joske Leumuria Murris.

8 gedachtes over “10 herkenbare dingen van vastzitten

  1. iedere dag zeg ik: “ik heb genoeg van alle ellende. Ik wil nu eens eindelijk een leuk leven”.
    Hopelijk hoort het universum mij en is het afgelopen met alle negativiteit. Tijd voor plezier.

    • Alleen jijzelf kan het leven zo leuk mogelijk maken voor jezelf. Klinkt mss stom, maar van ellende leer je.

      Het universum hoort je altijd, ze zullen je altijd helpen, alleen moet je hun boodschap(pen) wel begrijpen. Zij weten precies wat je als ziel nodig heb.

      • Van alle ellende wat ik heb meegemaakt, kan ik nu mensen helpen. En als ik ellende tegenkom denk ik vaak: ‘daar gaan we weer”. En je moet leren de mensen te nemen zoals ze werkelijk zijn en hun daarop behandelen. Hun intelligentie is vaak nog niet zo ver.

        • Meer ellende, des te sterker de ziel en persoonlijkheid. Juist van eigen ervaringen kun je mensen verder helpen, mits ze geholpen willen worden. Sommige zijn nog jonge zielen en is de tijd nog niet rijp net zoals mensen die nog niet ver zijn op het spirituele pad.

          Zelf ook heel veel ellende mee gemaakt. daarvoor ook zelf gekozen voor de incarnatie. Om lessen te leren en te groeien zodat ik er voor mijn medemens mag en kan zijn.

Geef een reactie

