Bescherming


Een vergelijking om je licht………….te beschermen :

Je loopt met een brandende kaars………………
als je langzaam loopt zal de kaars aanblijven………….
wil je sneller…………….
dan is het wijs je hand voor de vlam te houden.

Zo werkt het ook in het spirituele………….
op je EIGEN tempo zal jou licht zijn kracht behouden..
maar als er teveel invloeden van buitenaf komen……………..
dien je jezelf..
jou vlam te beschermen…………………….
zodat je niet meegezogen wordt in lagere energieën.

110x7rm

 

 

14 gedachtes over “Bescherming

  1. Hoi Marianne,

    Deze 2 wilde eendjes zijn er vanmorgen in mijn tuintje neergestreken. Mijn gevoel zegt dat, dat niet voor niks is geweest! Na ff googlen vond ik dan ook dat ze voor bescherming staan? Vond het zo bijzonder dat ik toch de gemaakte foto even met je wilde delen.

    Liefs Marion 🌞

    • Hey Marionneke
      Ahh wat lief dat je nu eendjes op bezoek heb. Alles komt met een reden je pad op.

      Een foto zie ik niet 😀 toch lief dat je wilt delen ❤

      Eend:
      Bescherming, emotionele rust, instinct.

      Fijn weekend
      Liefs Marianne

  2. Ik heb net,zoveel moed gehad om me niet mee te laten slepen,met dat zielig gedoe van te net,maar ik ben voor m’n eigen rechten uitgekomen …mijn lichtje beschermd,dus weer gepaste tekst….WOW

  3. Alsnog een poging gewaagd om je de eendjes te sturen. Ik dacht dat ik je ze per mail had gestuurd, zie ik mijn berichtje op het blog verschijnen 😂 Sorry voor mijn klungeligheid!

    Fijne zondag 🌞

    Groetjes Marion

    Op 25 mrt. 2017 12:24 schreef “Marion Van Der Klugt” :

    > Hoi Marianne, > > Deze 2 wilde eendjes zijn er vanmorgen in mijn tuintje neergestreken. Mijn > gevoel zegt dat, dat niet voor niks is geweest! Na ff googlen vond ik dan > ook dat ze voor bescherming staan? > Vond het zo bijzonder dat ik toch de gemaakte foto even met je wilde delen. > > Liefs Marion 🌞 >

Geef een reactie

