Fijn weekend


Wens iedereen een heel fijn weekend. Geniet van wat je gaat doen of juist niet ga doen.

Zelf ben ik het weekend afwezig..

leuke en gratis  fijn weekend gif animaties

9 gedachtes over “Fijn weekend

  1. Hoi Marianne,

    Dankjewel, ik wens jou eveneens een deugddoend en ontspannend weekend! Het doet steeds plezier om post van jou te mogen ontvangen, ik ben fan van je. Ik reageer haast nooit, maar ik heb er al heel wat kracht uit gehaald en velen daarvan zijn echt van toepassing op mijn persoonlijk leven… vooral omdat ik momenteel met mezelf wat in de knoop zit. (het is al een geruime tijd zo) Maar ik blijf geloven in een positieve toekomst. Dankje 🙂

    Warme groet, An

    Verstuurd vanaf mijn iPhone

    >

    • Hoi An
      Met liefde gedaan An en voor jou ook nog een fijne en zonnige dag gewenst. Wat leuk dat je fan bent van mijn blog en met plezier leest al ben ik maar een eenvoudig en bescheiden mens.

      Je hoeft niet veel te reageren, dat je leest vind ik al fijn, zeker als je er veel mee kunt. Toch is het wel leuk om een reactie van je te ontvangen 🙂

      Hopelijk kun je jezelf uit de knoop halen, want je heb zelf ook de knoop in jezelf gelegd 😉 Probeer naar het begin van je knoop te gaan en je haalt de knoop er zelf weer uit. Blijf positief denken, al kan men ook veel leren van negatieve dingen 😉

      Warme groet
      Marianne

  2. Wat ik heel graag zou willen gaan doen is koe knuffelen! Schijnt heel rustgevend te zijn zo met je rug tegen een koe aan liggen. Maar helaas pindakaas heb een verjaardag. Dus wacht nog maar ffkes tot de koetjes weer de wei in mogen! Want ondanks dat ze er hier thuis hard om moeten lachen ga ik het toch echt een keertje proberen.

    Heel fijn weekend ook voor jou Marianne! Geniet van het mooie weertje wat voorspelt is. Hier in alle vroegte en stilte kwetteren de vogeltjes er al vroeg op los. Heerlijk!

    • Koe knuffelen? dat is nieuw voor mij 🙂 Weet niet of het zo positief is, een koe heeft ook gevoel en emoties. Dan niet te vergeten of de koe ziek is (geweest) en medicatie heeft gehad.

      Boomknuffelen ken ik wel, een boom geeft energie en is van de natuur die eigen is aan onszelf. Ook met je rug tegen een boom aan zitten geeft energie, net zoals op de grond in aarde of zand zitten.

      Laat ze maar lachen, wie het laatst lacht, lacht het best 😉

      Zeker genieten van het mooie en heerlijk weertje.

Geef een reactie

