Geen woorden..


Het zijn niet de woorden, wel de daden die het waarmaken..

Gerelateerde afbeelding

Soms kun je veel zeggen en weinig doen of waarmaken. Of weinig zeggen en veel doen.

Afgelopen weinig gezegd en privé heel veel moeten regelen dat even belangrijker is dan bloggen. Ben terug en zoals de laatste tijd het geval is, om de 2 bloggen voor balans in mijn leven. En dan nog is er genoeg te lezen op mijn blog.

10 gedachtes over “Geen woorden..

  1. Mensen van weinig woorden zijn de beste luisteraars 😉 En over het algemeen de personen bij wie je een schouder vind om op uit te snotteren.

    Doe het rustig aan Marianne. Het blog loopt niet weg! Denk om je gezondheid.

    Fijn weekend gewenst 🌞

    • Zo eentje mag ik er ook zijn Marion. Weinig woorden en meer daad, zeker ook als een rustpuntje. Heel wat mensen hebben mogen uithuilen bij me.

      Doe zeker rustig aan wijfie en precies om de reden die je noemt, mijn gezondheid. Daarom om de andere dag bloggen 😉

      Dank je lieverd voor je reminder die nu bevestigd wordt 🙂

      Fijn weekend ook voor jou ❤

    • Ohhh degene met de meest bijzondere antwoorden op dit blog geeft mij een complimentje! Je weet niet half hoe goed dat doet!
      Dankjewel❣

      Fijn weekend gewenst 🌞

      • Bijzondere antwoorden, ahhh lieverd ben maar eenvoudig. Deel alleen vanuit mijn hart en wat ik daar voel, deel ik ook 🙂

        Je weet zelf niet hoeveel wijsheid je bezit en daarom krijg je va mij complimentjes, gewoon omdat je ze verdient. Geniet er van lieverd ❤

        Fijn weekend en met liefde gedaan 🙂

Geef een reactie

