Bedankt lieve mensen


Ik wil de mensen bedanken vanuit mijn hart voor de hartverwarmde reacties die ik gekregen heb op mijn berichtje weer online te zijn. Zeker van mensen waarvan ik het niet had verwacht en dat extra waardeer..Leuk om te lezen dat mensen je blog waarderen.

animaatjes-hartelijk-bedankt-880424

Voor de mensen waar ik de moeite niet voor waard bent om geen reactie of Like, zullen van mij ook niets meer vernemen.

33 gedachtes over “Bedankt lieve mensen

  1. Bedankt voor alle goeds wat jij doet voor iedereen. Bedankt voor alle mooie en liefdevolle berichten.
    Bedankt dat jij bestaat!

    Liefdevolle groet,

    Jeroen

  2. ik waardeer je blog zeer, maar je moet niet vergeten dat er mensen zijn die echt niet elke dag kunnen reageren bij iedereen. Soms is het leven zo gemaakt dat je niet de tijd of de fut hebt en ook dat is goed denk ik.

    • Lieve Hillechien, niemand is verplicht om iedere dag te reageren of te Liken, houd ik zelf ook niet van. Heb zelf ook niet iedere dag fut om te reageren of te Liken. Mijn reactie was ook bedoeld voor enkele bloggers en niet voor jou 🙂

      Warme groet
      Marianne

      • ik voelde me ook niet echt aangesproken hoor, maar wilde het gewoon even zeggen. Merk ook dat erg veel mensen lezen en nooit wat achterlaten, frustrerend maar tja wat doen we er aan Knuffel voor jou

        • Weet ik lieverd, maar wilde toch je wat duidelijkheid geven. Klopt, mensen lezen veel en laten weinig achter. vind het juist niet erg, dat er gelezen wordt heeft voor mij meer waarde. Warme knuffel terug X

  3. Ik waardeer zeker je blogs hoor Marrianne lees ze altijd als het me toe laat om op pc te geraken ben namelijk ook een lotgenoot die steeds in bed ligt en voor niets geen zin meer heeft en te kampen heb met verschrikkelijke chronische pijnen en spierspanningshoofdpijn maar je hebt groot gelijk zou inderdaad iets moeten nalaten of een like geven is maar een kleine moeite na wat jij allemaal voor ons doet mijn excuus ervoor zal er rekening meehouden 😘😘

    • Lieve Kathleen, alle begrip voor je situatie. Zelf ben ook chronisch pijn patiënte, dus ik weet wat je door staat. Mijn reactie was niet zo zeer bedoeld voor mijn email volgers, eerder voor enkele mede bloggers.

      Absoluut geen excuses, die aanvaard ik niet omdat ze niet nodig zijn 😉 Wie een reactie wilt achterlaten of iets delen is okay, belangrijker vind ik dat mensen lezen en iets met mijn logjes kunnen.

      Warme groet
      Marianne

  4. Marianne, bij deze wil ik je van harte beterschap wensen en ik hoop, dat je je spoedig weer helemaal goed en fit voelt. Je blogs lees ik met enige regelmaat en zo zag ik, dat je al geruime tijd ziek bent. Op zeker moment realiseer je je, dat het al enige tijd geleden is iets van je gelezen te hebben en dan blijkt dat je al enige weken ernstig ziek bent. Alle Goeds toegewenst hoor, maar neem je tijd om te genezen!

    • Dank je wel Lies voor je woorden van beterschap en ondersteuning. Dat klopt, ben heel hard ziek geweest en langzaamaan kom ik weer terug. Zeker neem ik mijn tijd voor herstel, is nummer één 😉

      Bedankt voor je reactie

      Warme groet
      Marianne

  5. Lieve Marianne, ik waardeer het ook nog steeds wat jij allemaal doet!!
    Bij mij was het een tijdje geleden dat ik op je site was door… En nu is het eindelijk stilletjes aan beter…😀. Wens je ook veel liefde en beterschap toe. 🕯Liefs Ann 🍀🌹😘

    • Lieve Ann, ik hoef niet zo nodig waardering 😉 al ben ik blij dat je mijn berichten waardeert. Vind het fijn als mensen alleen al lezen zonder verplichting om te reageren.

      Bedankt voor je liefdevolle wensen, wens jou ook terug.

      Liefs Marianne 😘 😘

  6. hoi marianne , was blij terug berichten van jou te krijgen , ze geven me steeds een boodschap die me enorm steunen , hopelijk ben je vlug beter , veel liefde xxx

    • Hoi Nathalie, wat fijn dat je blij bent dat ik weer terug bent, doet deugd om te lezen 🙂 Dat is super dat mijn boodschappen je ondersteunen, daar doe ik het voor ❤ We doen ons best om beter te worden, neem mijn tijd hiervoor.

      Veel liefde en licht terug xxx

  7. Bedankt lieve Marianne… dat je ondanks je nog herstellende bent van ziek zijn en tegenstrubbelingen van sommige die je zoveel verdriet hebben gedaan toch maar weer de kracht en moed hebt verzameld om online te zijn!
    Ik ben blij met je! En met mij nog velen anderen… kijk maar eens naar al die hartverwarmende reacties hier boven.

    Wens je een heel fijn weekend toe en doe het een beetje rustig aan zodat de restverschijnselen van de griep ook onder controle komen en je er niet mee blijft kwakkelen.

    Groetjes Marion

    • Met liefde ben ik weer terug omdat ik het innerlijk voelde. Het is gewoon prachtig om te lezen dat mensen blij zijn dat ik weer terug ben. En juist voor deze mensen doe ik het allemaal ❤

      Bedankt ook voor je lieve en warme woorden, zal goed naar mezelf luisteren. Het was niet alleen 2x de griep, heb ook een zware Bronchitis en gekneusde ribben 😉

      Voor jou lieverd ook een warm en liefdevol weekend, je bent echt een schat ❤ X

  8. Lieve Marianne ik waardeer je ook heel erg en het doet me goed de reactie’s die ik van jou terug krijgt en dat blijf ik voor altijd doen om jou te waarderen en ik ben heel erg blij dat je er weer bent opgeknapt en er weer bent
    met veel liefs en grtjes en Voor jou een warm en liefdevol weekend,

  9. Lieve Marianne, na een tijdje toch ook weer een reactie van mij. Het spijt me dat ik niets heb laten horen de afgelopen tijd, door omstandigheden die je niet altijd in de hand hebt, gaat het soms even niet. Ik weet dat ook jij weet hoe het werkt en dat je het niemand kwalijk neemt.
    Nu wil ik je bedanken voor de boodschappen, artikelen, gedichtjes en quotes. Ik heb er heel veel aan en stuur ze regelmatig naar mensen waarvan ik voel dat die er op dat moment iets mee kunnen.
    Indirect help je dus heeeel veel mensen.
    Ik geniet van de emails en verheug me elke week om ze te lezen.
    Fijn dat je er weer bent, ik hoop dat je ziekte niet alleen verdriet heeft gebracht, maar dat je ook mag beleven waar het goed voor is geweest. Al was het maar voor de nodige rust.
    Lieve groet,
    Veva

    • Lieve Veva, geen spijt aub. Je iegen leven komt op de eerste plaats en is belangrijker dan een reactie. Weet het zelf zo goed en daarom ook mijn begrip.

      Met liefde deel ik wat de medemens nodig heeft of kan gebruiken. Daar is mijn blog ook voor ❤

      Wat lief van je dat je berichten waar mensen nood aan hebben. Ben hier superblij mee, heel erg bedankt hiervoor ❤

      Alle ziekten hebben een reden, en die weet ik maar al te goed. Vandaar ik nog niet iedere dag aanwezig bent. Precies zoals je zegt….de nodig rust. Bedankt lieverd voor je reminder

      Warme groet
      Marianne

Geef een reactie

