Lessen leren


Van lessen mag je leren en knopen doorhakken, daar groei je van.

Gerelateerde afbeelding

2017 een nieuw jaar met nieuwe wegen om het oude achter te laten. Keuzes maken die goed voor je zijn, ook in relaties of in vriendschappen..Zo ook voor mij.

Zo zal ik niet meer gaan samenwerken met mensen die een bepaalde jaloezie naar me toe hebben. Zo zal ik bloggers geen warme Kerst of Nieuwjaar meer wensen waarvan je geen fatsoenlijk woord of wens van terug krijg, maar wel warme wensen met heel Blogland gedeeld wordt.  Alsof je een onmens bent die geen recht op een warm woord heeft. Maar er bestaat ook zoiets als Karma..

Bloggers die niets meer willen delen dan een verplichte Like, niet meer te volgen..

7 gedachten over “Lessen leren

  1. Dank je wel Marianne voor alle mooie dagelijkse lessen🙏

    Ik wens een uitzonderlijk goed en mooi nieuw jaar🌟

    Warme groet,
    Anneke❤️

    1. Met liefde en plezier deel ik alle lessen en artikelen. Geen dank, wel een dank aan mensen zoals jij om alles te lezen, daar doe ik het voor.

      Voor jou ook nog een warm en liefdevol 2017 met goede gezondheid en geluk 🙏

      Warme groet
      Marianne ❤

  2. Vind dit erg sneu te lezen!
    Trek het je niet aan Marianne en blijf er boven staan!
    Genoeg mensen die wel willen delen en je het allerbeste wensen!
    En je bent zeker geen onmens! Ken er maar weinig waarvan ik zulke warme woorden mag ontvangen en die toch elke dag hier maar voor iedereen klaar staat!

    Liefs en een knuffie van mij❤

    1. Lieverd niet sneu vinden, alles is een les om te leren en verder te kunnen groeien.
      Het zegt meer over hen dan over mij toch? 😉

      Zeker weten, genoeg mensen die je wel veel goeds wensen.

      En met liefde doe ik mijn best en meer kan niet ❤

      Bedankt voor je steunende woorden. Liefs en dikke knuffel terug ❤

  3. hallo marianne , ik lees elke dag uw mails en zijn betekenisvol voor mij , heb het voor moment heel moeilijk met verlies van mijn dochter 27 jaar , op 10 december overleden , ik wens u als ook een gelukkig nieuwjaar 2017 en aan al de mensen die goede boodschappen geven in het leven , veel liefs en dikke knuffel

Geef een reactie

