Elke dag


Elke dag is misschien niet goed, maar er wel iets goeds in elke dag

Carpe Diem

Afbeeldingsresultaat voor plaatje dag

6 gedachtes over “Elke dag

  1. Mijn hoogtepuntje van de dag van gisteren was dat ik van mijn nichtje een foto van vroeger kreeg toegestuurd. Mijn opa en ik zittend op een muurtje. Had deze zelf niet in mijn bezit en zelfs nooit eerder gezien!
    Zo gaaf! Ben er heel erg blij mee.

  2. Wat vreselijk dat er negatieve mens die je zo naar behandelen.Ik blijf je trouw hoor.Je schrijft zulke mooie dingen.Heel veel beterschap gewenst.Groetjes Ida.

    • Negatieve mensen moeten er ook zijn Ida, daar leren we het meeste van om niet te zijn zoals zij zijn 😉 Het komt allemaal wel goed met mij. Heel fijn dat je me trouw blijft, waardeer het ❤

      Warme groet
      Marianne

Geef een reactie

