Het verleden


eigen-plaatje

8 gedachtes over “Het verleden

  1. Dit kreeg ik heden den dag toegestuurd! Vond hem wel geinig, dus vandaar even hier neer geplakt

    Ik hoorde een arts op de tv zeggen dat we, als we tot innerlijke rust willen komen, iets waaraan we begonnen zijn af moeten maken. Omdat we eigenlijk allemaal wel wat meer rust in ons leven willen hebben, ben ik in huis gaan rondsnuffelen naar zaken waar ik aan begonnen was en nooit had afgemaakt.
    Ik heb vervolgens een fles Merlot leeggemaakt die nog half vol was, alsmede een fles Chardonnay. Toen een vles Whissski en een vles wum. Toen ook noch een dos znoepies van M em M en noch wad gips van Smis. Ook noch un ressie jaegermmmmhipster. Je hep cheen noossie van hoe ik mu nu foel.
    Stur did an al ju vrinden die rusd noodeg hebbe.
    En seg da je fan ze hout.
    Heppie niew jeeeer!!!
    🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎄🎅

Geef een reactie

