Hieraan herken je een negatieve geest


 

Hieraan herken je een negatieve geest

De meeste mensen hebben wel eens een schim in hun ooghoeken gezien, iemand zien staan die er helemaal niet was of het gevoel gehad dat een overleden familielid bij hun was. Dat zijn geesten en de meeste geesten die je in je leven tegen zult komen zijn geesten die of van je houden of die niks tegen je hebben. Eigenlijk komt het dan ook amper voor dat je een negatieve geest tegenkomt en dat zo’n negatieve geest dan ook nog contact met je probeert te maken komt helemaal amper voor.
Het is dus niet de bedoeling dat je na het lezen van dit artikel ongerust of bang bent. Ik deel dit namelijk hoofdzakelijk voor de mensen die in de uitzonderlijke situatie terecht komen dat ze lastig gevallen worden  door een negatieve geest.

Hoe kom je in contact met een negatieve geest?

Het kan zijn dat je op een plek bent geweest waar heel veel negatieve geesten zitten, zoals een verlaten psychiatrische inrichting. Het gaat hierbij dus echt om bijzonder plekken waar je normaal niet zo snel komt.
Je kan ook een negatieve geest tegengekomen zijn doordat je met mensen omgaat die zelf heel negatief zijn. Dit komt met name doordat negativiteit meer negativiteit aantrekt. Deze geesten hebben vaak helemaal geen behoefte om met je mee te gaan of het contact te onderhouden. Daarom heb je vaak geen last meer van ze als je bij de personen in kwestie weg bent.

De meest voorkomende manier om in contact te komen met een negatieve geest is doordat deze op je afgestuurd is door iemand die je kwaad wil doen. Die stuurt dan zoveel negativiteit op je af dat er een geest door wordt aangetrokken of als ze ook spiritueel bewust zijn, sturen ze echt bewust een geest op je af.

Hoe kom je ervan af?

Wat heel belangrijk is als je last hebt van een negatieve geest, is dat je op je eigen kracht gaat vertrouwen. Liefde en positiviteit zijn altijd sterker dan negativiteit. Daarnaast werkt het ook heel goed als je hulp vraagt aan God en aan de engelen.
Als je het gevoel hebt dat het je te veel is, dan is het belangrijk dat je hulp zoekt bij iemand die hier heel veel verstand en samen met jou deze geest weghaalt en ervoor zorgt dat het niet meer terug kan komen.

Hoe herken je een negatieve geest?

Er zijn een aantal simpele dingen die erop KUNNEN wijzen dat je last hebt van een negatieve geest, maar de echte graadmeter is en blijft je eigen gevoel.

 

• Je voelt je continu bekeken op een onprettige manier.

• je hebt last van negatieve gedachtes die je totaal niet herkent of kunt plaatsen.

• Je voelt je boos of verdrietig vanaf een bepaalt moment wat heel onlogisch is en je komt er niet van af.

• Je hebt last van zelfmoordgedachtes terwijl je heel gelukkig bent.

• Je apparatuur doet raar.

• Het is op bepaalde plekken heel koud in je huis.

• Er hangt een onprettige lucht om je heen.

• Je hebt een vieze smaak in je mond.

• Je hebt onverklaarbare lichamelijke klachten zoals long- en hartklachten.

• Je voelt je wazig, slecht geconcentreerd en je voelt je lastig gevallen.

Bron: https://ontspanningstuin.nl/?wysija-page=1&controller=email&action=view&email_id=138&wysijap=subscriptions&user_id=523

10 gedachten over “Hieraan herken je een negatieve geest

  1. Mooi artikel!
    Zelf heb ik ooit de tip gekregen om bv voor het slapen gaan 3x te zeggen: Alleen alles van het zuiverste licht en liefde is welkom in ons huis. Doe dit getrouw. Dit kan ook op de momenten dat je denkt dat er negatieve energie (spirits) om je heen zijn.

  2. Dank je Marion voor dat mooie zinnetje , dit ga ik voor mezelf(ben alleen) een tijd toepassen -zien of er veranderingen ter pas komen ..Vroeger ben met zeer zware negatieve invloeden van buitenaf geconfronteerd geweest – das nu 15 jaar geleden zo ..en sindsdien ben ik steeds heel erg moe en heb enorme lichamelijke klachten..die nu goed verzorgd worden .te veel om op te noemen, daarom houd ik het het liefst kort! Maar dat negatieve is (hopelijk) nu weg…duistere geesten ….door behandeling van medicatie die ik nu eindelijk af aan het bouwen ben ..en ervan overtuigd ware en in mezelf zeide ” Alles wat Goddelijk is blijft bestaan ” nu ben benieuwd of mijn overtuiging ‘sterk’ genoeg ware om al dat genegatieve te laten verdwijnen ? Lieve groet

    1. Hoi Doris,
      Ik hoop dat, dat kleine zinnetje jou net zo goed gaat doen als dat het mij doet! Ik heb jou dankjewel doorgegeven aan mijn tipgeefster omdat ik vind dat het haar toebehoort!
      Naast dat zinnetje gebruik ik zelf ook nog de Aegirien edelsteen in mijn kussensloop. Misschien dat je hier ook iets mee kan?

      Werking
      Reiniging, bescherming en jezelf zijn.
      Aegirien is een krachtig reinigende en beschermende steen. Het zuivert het lichaam en de aura van energie die er niet thuis hoort en voert deze af naar de aarde. Op deze manier verwijdert de steen ook entiteiten die aan je vast zitten, de energie van vloeken en zwarte magie en negatieve karmische energie (met name karma dat verband houdt met familie en gezinsdynamiek). Aegirien beschermt tegen afgunst en jaloezie, zwarte magie en straling. Het geeft je de kracht en het vertrouwen om jezelf te zijn en het leert je meer vanuit je hart te leven. Hierdoor is het een goede steen om jezelf te ontwikkelen, ook spiritueel, zeker als er nog veel obstakels op je pad liggen. Fysiek heeft de steen een positieve invloed op hartkloppingen, spanningen en stress.

      Ik wens je heel veel su6 met het afbouwen van je medicatie en dat alles goed mag komen!

      Lieve groeten
      Marion

  3. Hoi Marion,
    Van harte dank voor je tip over de edelsteen , ik zal op zoek gaan naar deze …
    Ik denk zo te horen en te lezen dat deze mij dan zeer zeker goed kan helpen en ondersteunen
    in deze toch stresserende periode die nog even dien door te gaan ….
    En aangezien wel zeer gevoelig ben voor ‘negatieve’ sferen aller aard..zoals je beschrijft zal ook eentje bij nemen om te dragen – aangezien terug in mijn gevoel aan het komen ben door het stoppen van medicaties en misschien vind ik dan mijner slaap weder terug en kan dan rustiger onder de mensen terug komen .
    Dien nu ook eerst dingen nog te leren los te laten … ” Wat geweest is is geweest en is voorbij”
    En eerst en vooral terug te vertrouwen op de Hulp van de Engelen – En het meest op de Goddelijke Kracht ..Die steeds toch aan mijn zijde ware in moeilijke momenten. .

    Lieve groeten terug
    Doris.

  4. Goede morgen Doris,
    Heel veel herkenning voor mij in jou verhaal! Van gevoeligheid, leren loslaten, terug onder de mensen komen tot het vertrouwen krijgen aan toe!
    Een tijdje geleden kreeg ik ooit de vraag wie de belangrijkste persoon in mijn leven is. In mijn opsomming werd ik onderbroken. De belangrijkste persoon ben je namelijk zelf! Het lukt me nog niet altijd om zo te denken, maar het heeft mijn denkwijze wel veranderd. Vaak komt dat zinnetje als herinnering in mijn gedachten voorbij, en durf ik meer aan mezelf te denken.
    Ondanks de struikelblokken in je verhaal, kom je op mij ook gemotiveerd en positief over? Ik hoop dat je, je snel beter mag gaan voelen!!
    Als je overweegt een edelsteen te nemen vergeet dan niet om hem eerst te reinigen voordat je hem gaat gebruiken! Hierover vind je op dit blog van Marianne ook hele mooie artikelen!

    Wens je een heel fijn weekend! En blijf positief! Positieve gedachten zijn krachten 😉

    Groetjes
    Marion

  5. Dank je Marion, voor deze lieve ondersteunende woorden …
    En het is in deze omstandigheden fijn om te weten dat ik niet alleen daarin sta ….
    Ook voor mij telt het dat ik dien mij zelf eraan te herinneren dat “ik” de belangrijkste persoon ben en mij dien te omhullen met liefde- maar dat is wel enorm moeilijk hoe doe je dat ?
    Gewoon goed voor jezelf zorgen ? Minder piekeren en meer goedlachs door het leven gaan ?
    Dat probeer ik al een tijdje te doen maar ook dit is met vallen en opstaan ….en toch wil ik zo graag ‘ vriendelijk’ zijn en blijven naar anderen toe ….maar het vertrouwen is geslonken ten spijts wel . en toch komt er een soort nieuw vertrouwen naar voren ….anders dan het oude vertrouwen die ik vroeger had door goedgelovigheid….Maar goed het zal wel allemaal op zijn pootjes terecht komen .
    Nu eerst zorgen dat ik zo een steentje kan bemachtigen om mij te helpen ondersteunen om niet meer geconfronteerd te worden met negatieve invloeden …..
    Nogmaals dank je wel en een zeer fijne liefdevolle dag in toegewenst voor je .

    Groetjes
    Doris.

    1. Lieve Doris, wat ik bij je woorden voel, is dat je aura open staat voor negatieve energieën waar je ook ziek van kunt worden. Ze zuigen je leeg en gebruiken jouw energie. Belangrijk is om je aura te reinigen en te helen. Dat zal je veel ellende besparen.

      Auraliet is ook een prachtige beschermende steen, het staat ook op mijn blog geschreven.
      https://marreiki.wordpress.com/?s=auraliet

      Wens je alle liefde en licht toe. Sta in je eigen kracht, die pakt niemand je af 😉

      Warme groet
      Marianne

    1. Beste Gerrie, mensen die lid worden, kunnen ook zichzelf weer afmelden. Dat kan ik niet omdat WordPress dat doet. Wanneer je weer een mail krijgt van mij, scroll in je mail naar beneden, daar staat AFMELDEN! En je bent afgemeld en krijgt geen nieuwsbrieven meer.

      Groet
      Marianne

  6. ________________________________
    Van: Mareiki ॐ
    Verzonden: vrijdag 16 december 2016 15:56
    Aan: christelveldhuijzen@hotmail.com
    Onderwerp: [New post] Hieraan herken je een negatieve geest

    Marianne posted: ” Hieraan herken je een negatieve geest De meeste mensen hebben wel eens een schim in hun ooghoeken gezien, iemand zien staan die er helemaal niet was of het gevoel gehad dat een overleden familielid bij hun was. Dat zijn geesten en de meeste geest”

Geef een reactie

