Minder aanwezig


Wegens druk zijn met cursussen en Reiki inwijdingen te geven, ben ik wat minder aanwezig. Ook ben ik mede beheerder geworden op de groep waar ik droomuitleg, numerologie en kaarten doe. Blijf wel regelmatig berichten posten. Daarom ook even minder tijd voor de enkele bloggers die ik volg..

lgg

28 gedachten over “Minder aanwezig

        1. Zeker weten, vooral als je de vrijheid heb om te mogen schrijven en delen, net zoals op mijn blog 🙂 Het is geweldig leuk, ondanks beheerder zijn voel ik me toch net zoals de rest 😉

          En de cursussen met inwijdingen zijn super om te doen. Doe het met hart en ziel 😉 Dank je wel ❤

            1. Dank je lieverd 🙂 Bof zelf toch ook maar dat mensen mij uitkiezen, zowel voor Reiki inwijdingen en cursussen als voor beheerder te zijn om mensen liefdevol te helpen. Mag mezelf een gezegend mens noemen 😉 Yes heerlijk hè 😀 Thanks

      1. Ah gelukkig je blijft!! Wandel graag over je blog omdat het zoveel goed bij me doet! Hoe is het trouwens afgelopen met het WordPress domein? Heb je nog iets gehoord?

        1. Natuurlijk blijf ik, wat dacht je dan? dat ik er vandoor ging 😀 Zo makkelijk kom je niet van me af 😀 grapje 😉

          Ja vandaag gehoord van WP, kan een goedkoop domein nemen voor 16 Euro. Ame hoela, geef gratis hulp en zal ik nog voor moeten betalen ook. Bedank maar voor de eer 😀

        1. Ben wel veel gevraagd op Paranormale beurzen. Veel mensen zeggen dat ik er thuis hoor. Als hoogevoelige is dat niets voor mij. Krijg teveel prikkels en energie binnen van anderen. Maar ik help thuis wel mensen en dat gaat geweldig tot zelfs super 🙂 Xxxx

Geef een reactie

