Reizen


Om echt spiritueel te kunnen reizen moet je eerst de reis in jezelf maken..

Afbeeldingsresultaat voor plaatje spirituele reis

Afbeeldingsresultaat voor plaatje spirituele reis

Een eenzame spirituele reis

Ik bewandel een eenzame spirituele reis,
Maar zou niet willen missen voor geen prijs.

6 gedachtes over “Reizen

    • Al jaren werk ik aan mijn innerlijke reis en steeds meer dichterbij mijn ware Zelf.

      Het woordje eenzaam hoort bij de tekst van het plaatje, is dus niet van mij. Zal me nooit eenzaam voelen omdat je nooit alleen bent. Je heb altijd jezelf nog, je gidsen, de engelen, de sterren, de maan, de dieren en de natuur. Dat maakt een leven compleet 😉

Geef een reactie

