Leven..


Neem je leven in eigen handen, het is jouw leven..

leven-in-handen
Plaatje Google: Leef…het ligt in jouw handen.
En pracht plaatje die mijn quote past 🙂

7 gedachten over “Leven..

    1. Soms kunnen mensen niet anders dan hun leven in de handen van iemand anders geven omdat ze het zelf niet meer kunnen. Daarom is het belangrijk om het leven weer terug in eigen handen te nemen 😉

  1. Heel mooie woorden en mooie foto, lieve Marianne! En het klopt…
    Het eerst wat er bij mij op kwam:
    Je moet het wel zelf doen…
    Maar je hoeft het niet alleen te doen…

  2. Absoluut,doe ik……..ik heb me vrij gevochten,en ik doe wat ik wil….EN IK VOEL ME BETER NU,of het opperhoofd zich zo ook voelt,denk niet,ik hou wel veel van hem (m’n vader) maar hij moet me loslaten!!!…natuurlijk,loop ik wel is tegen de lamp,maar zoek dan terug het rechte pad…en zo hoort het ook,geloof ik …

Geef een reactie

