Gedicht


 
8 gedachtes over “Gedicht

  1. Op zo’n grauwe dag als vandaag, maakt een eekhoorntje waar mijn oog op viel het toch bijzonder! Deed me terug denken aan onze campingtijd waar een eekhoorntje mijn fietstas tot opslagplaats had gemaakt voor zijn wintervoorraad 🙂 Prachtig!

  2. Mooi, Marianne! ik had gisteren een lieveheersbeestjes op mijn voordeur en vandaag 1 in de gang en 1 op mijn auto(iemand waar ik een gesprek mee had maakte me er attent op en ze zei ik krijg er kippenvel van, goed teken) wat is volgens jou de juiste betekenis, Marinanne? Liefs Ann

    • Dank je wel Ann
      Lieveheersbeestje: transformatie, groei, manifestatie van gedachten en ideeën, beschermend, defensief, sociaal, communicatief, charmant.

      Lieveheerstbeestje: vertrouwen, plezier, geluk, draagt het goud dat leidt naar het centrum van het universum, vorige levens, spirituele verlichting, dood en wedergeboorte, een wens gaat binnenkort in vervulling.

      Liefs Marianne

Geef een reactie

