Warm kaarsje


Voor iedereen die het leest, een warm en liefdevol lichtje. Dit kaarsje brandt ik tevens mee voor mijn blogvriendin Anja die ook hard een kaarsje nodig heeft..

animaatjes-kaarsen-54563

15 gedachtes over “Warm kaarsje

  1. Een liefdevol kaarsje voor alle mooie boodschappen die ik krijg in de vorm van dubbele cijfers, vlinders enzv. en tevens dit kaarsje voor jou Marianne dat je wanneer ik er niet aan uit kan komen het voor mij wil vertalen! Dat doet heel veel goed! Dankjewel♥
    Liefs Marion

    • Wat een mooi kaarsje Marion, je dank gaat naar de Kosmos die toch zulke mooie boodschappen mee geeft aan ons mensen 🙂 Dank je wel voor je kaarsje, met liefde ben ik er voor mijn medemens. Graag gedaan voor jou ❤
      Liefs

Geef een reactie

