Verborgen krachten..


”Het leven heeft zijn eigen verborgen krachten, die je alleen kunt ontdekken door te (be)leven”

Soren Kierkegaard

vlinders

Lieve mensen, vandaag regeer ik niet op reacties van gisteren en vandaag, even bij mezelf blijven..

4 gedachtes over “Verborgen krachten..

  1. Aan den lijve mogen ondervinden.
    Wanneer je niet weet wat te verwachten, laat het je dan maar gebeuren! Laat het over je heen komen.
    En geloof mij je bent sterker dan je had verwacht. En je kan meer dan dat je dacht in je vermogen te hebben!

    X

    • Ach voor vandaag reageer ik toch maar 🙂 moet 2 sites bij houden, mijn blog en de groep waar ik dromen uitleg. De eigenaresse kan niet en neem ik nu even waar 😉

      Bedankt lieverd voor je woorden ❤
      Liefs

Geef een reactie

