Wortels


Tenen zijn de wortels van de mens die je kunt lezen om te zien waar de schoen wringt..

wortel tenen

6 gedachten over “Wortels

  1. Mijn schoentje lijkt te wringen bij mijn dikke tenen, en bij de bal van mijn voeten (eelt).
    Ben gelukkig heel handig met schilmesjes haha
    Op die zelfde tenen brokkelnageltje die snel ingroeien alsook scheuren.
    Dit maakt dat ik mijn voetjes graag verborgen hou in schoeisel met neus!

    1. Bekijk je voeten eens anders Marion. Ze brengen je overal heen waar je naar toe wilt. Ze zijn kostbaar, verzorg ze goed zoals je al doet, wees er trots op en laat ze zien 🙂

Geef een reactie

