In alle tijden..


In moeilijke, maar ook in goede tijden leert men mensen kennen..

hulp

Dit citaat komt voort uit nadat ik Anja’s blog heb gelezen waarin ze aangeeft wie er wel of niet meeleeft onder de medebloggers. Eerlijk gezegd herken ik het ook, er zijn maar heel weinig medebloggers die er echt meeleven of denken dan alleen een Like te geven dat voor mij eigenlijk geen waarde of aanvulling heeft. Zo ben ik zelf erg blij met de email volgers die niets terug verwachten en echt meeleven in goede en moeilijke tijden. Dat heb ik ook wel gezien op mijn verjaardag. Het mooiste van al is dat het op andere blogs wel wordt gedaan. Bloggen is net politiek, je moet er maar tussen vallen, en je persoonlijkheid natuurlijk.

4 gedachten over “In alle tijden..

    1. Zelf houd ik er ook niet van Aatje en dat is in het blog wereldje wel het geval , zeker bijWordpress.”Vriendjes politiek”die overdreven is en mijn haren ervan overeind gaan 🙂

    1. Helemaal mee eens Paul. Eerder resoneerde ik ook met heel veel bloggers. Zie er nog weinige terug, zeker in moeilijke tijden kan er geen woord meer vanaf omdat men ineens close is met anderen.

      Anja schreef het ook al, in moeilijke tijden zijn de meeste vertrokken of niet thuis.Terwijl zij altijd klaar staat met een woord van steun…

      Ben blij er nog maar 12 blogs te volgen waarvan er met 4 geschreven woord nog gedeeld wordt.

Geef een reactie

