Voorbij de sluiers..


Lieve lezers, momenteel kan ik weinig schrijven omdat mijn computer steeds vast loopt. dus ook niet bij andere bloggers. Hopelijk kan het snel opgelost worden.

Voorbij de sluiers van drukke momenten is daar de wijsheid der stilte..

stilte

 

Momenteel is er van deze kant ook veel behoefte aan rust, aan mezelf.

Vannacht werd ik wakker en keek op de wekker 4.44 (444- duizenden engelen omringen je op dit moment: ze houden van je en steunen je. Je hebt een heel sterke en heldere verbinding met het engelenrijk, en je bent zelf een engel op aarde. Je hebt niets te vrezen, alles is goed.)

25 gedachtes over “Voorbij de sluiers..

    • Kan me je behoefte heel goed indenken, of beter gezegd invoelen. Iedere dag zal je verder brengen naar je nodige rust. Neem dan ook rust momenten voor jezelf zodat je weer kan opladen. Dank je wel, neem zeker mijn rust 😉

  1. Veel rust tante,en dat Michael (da weet ik nog) een kanjer met de pc is da wist ik ook nog!Met zo éne komt da in orde…morgen naar de dokter uitslag van m’n onderzoek………ik denk dat het positief is (geen operatie)en aan de andere kant negatief.(dat de nier niet meer in functie is)..xxxx

    • Neem veel rust lieveke met soms even wat schrijven of reageren omdat ik goed naar mezelf luistert 🙂

      Ahhh dat wordt morgen spannend de uitslag, hoor het graag van je. Zal duimen voor je da het goed nieuws mag zijn xxx

    • Heel veel rust neem ik met soms een woordje schrijven of reageren. Luister heel goed naar mezelf 😉

      Dat wordt morgen heel spannend de uitslag. Laat het me weten, zal voor je duimen dat het goeie uitslag is xxx

Geef een reactie

