Niks


Vandaag doe ik NIKS
NIKS geen zin
Omdat NIKS moet
En niet voor NIKS

19 gedachten over “Niks

                    1. Valt mij, doe het ook zelf hè, troep achter zn kont opruimen. Anderzijds doe hij weer dingen voor mij die ik niet kan 😉 Liefs X

  1. LIEFS VAN ONS…….vandaag zes jaar geleden 1 JULI 2010…contacteerde m’n echtgenoot mij…dus alles komt zonder er iets voor te doen………..DANK JE,JE WEET WAARVOOR.(je wist dat hij kwam)..fijn weekend tante xxxx

    1. Ahhh een dikke proficiat lieveke. Hahaha je hoefde er zeker niks voor te doen. Het werd zelfs in je oortje gefluisterd….”Ilseke dat is de ware” Ja ik wist en voelde het. Ben daar nog steeds dankbaar voor ❤ Fijn weekend terug voor jou en je manneke, geniet van elkaar XXX In liefde en licht voor jou…

Geef een reactie

