Kindertijd is geen ziekte


kindertijd tekst

15 gedachtes over “Kindertijd is geen ziekte

    • Stempels, hokjes….ze drukken maar tegenwoordig omdat ze het niet weten. Meer in de mens zelf verdiepen en luisteren, dan zijn hokjes en stempels niet nodig 😉 Fijne dag nog verder, liefs ♥♥

          • Zo is dat , luisteren paar seconden naar je en beginnen al recept uit te schrijven 😉 Fijne zondag , ik ben druk aan de inhaal . Gisteren hele dag weg en ben net pas thuis . Heeft goed gedaan 🙂 Liefs , X

              • Die van mij is overleden , erg genoeg . Hele fijne man en dat stomme wijf wat ik nu heb m nou nou nou , laat ik me maar niet over uit . Hopelijk krijg ik snel bericht voor andere 🙂 . Liefs X

                  • Hou haar in eer 🙂 . Vind het echt erg , dat die van mij niet meer is en ergste is al mijn papieren zijn spoorloos . Meent die troela zeker dat ik weer opnieuw met alles begin , ja daaaaag 😉 . Liefs, X

                    • Doe ik zeker, ze weet dat ik superblij bent met haar. Al je papieren spoorloos? wat een grove fout. Klopt, moet je overnieuw beginnen helaas. Liefs ♥♥♥

                    • Wel toevallig dat het van iedereen is , die net als mij zelfde dokter eerst had . Die is gewoon met andere dingen bezig . Heb ik wel gemerkt toen al met die galaanval . Hoe vaak heb ik die niet gehad en de pijn moeten doorstaan . Maar zei meteen met die klep , nee hoor , kan ook ergens anders vanaf komen . Ha, nog geen 12 uur later ging mijn galblaas al eruit . Liefs, ♥♥♥

    • Dat klopt Martha, in deze tijd wordt het ingewikkelder gemaakt dan het is. Dokters geven gelijk maar een stempel of hokje op iets waar ze geen naam voor hebben en mag de mens het er maar mee doen. Vroeger was het toch anders weet ik uit mijn tijd, toen bestonden deze namen niet eens laat staan weten. Meer aandacht en een luisterend oor zou beter op zijn plek zijn 🙂

      • Ja ik denk inderdaad ook dat er tamelijk snel een stempel op een kind wordt gedrukt, dat heb ik zelf gezien en dat vind ik ook echt schokkend, dan denk ik als je daar meer en andere hulp in het gezin zou bieden dan zou het een heel ander kind kunnen zijn en worden, dus in die gevallen ben ik het helemaal met je eens. Ook denk ik dat als we de heel maatschappij zouden aanpassen, er ook minder diagnoses zouden zijn want in onze maatschappij is het verdraaid lastig om je hoofd boven water te kunnen houden, er wordt nogal wat van je verwacht als mens zijnde hoor! Maar gewoon zo zeggen dat al die diagnoses onzin zijn, daar kan ik gewoon niet bij inkomen. Iemand met een spierziekte heeft toch ook echt een spierziekte? Vroeger had dat ook geen naam, was het gewoon een heel erg onhandig en lomp kind, misschien ook nog wel lui. Waarom hoor ik daar niemand harde uitspraken over doen?

        • Dat klopt Martha, de diagnoses zijn geen onzin, alleen worden er zoveel verkeerde diagnoses gesteld.en onschuldigen zijn daar de dupe van. De artsen en doktoren hebben ook bepaalde macht, je luistert naar hen of anders geen hulp of medicatie meer.

          Dat is zo, een spierziekte is een spierziekte en deze kunnen aangetoond worden en is zichtbaarder dan een diagnose in de psychologische zin.

          Er zullen heus wel harde uitspraken gedaan worden, maar wie luistert er dan?….Hokjes en stempels zijn makkelijker af te schuiven in deze tijd, alles heeft een naam zonder eens uitgebreid onderzocht te worden waar kinderen of mensen werkelijk mee zitten om een oplossing..

Geef een reactie

