Wie..


Wie schrijft, die blijft.
Wie alleen leest, leert het meest.

Zelf lees ik ook heel veel, zonder te reageren en intuïtie spreekt,
daar waar anderen blindelings in valkuilen lopen door veel bedrog van maskers,
in kuddegroepen waar kwantiteit overheerst, ook op blogs.

6 gedachten over “Wie..

        1. Ben ik niet de enigste 😉 blijf voorlopig nog even schrijven voor mijn bezoekers en lezers die iedere dag toch tussen de 1500 en 2000 komen kijken. En anders houdt het op..

            1. Klopt Aatje, maar is dat op iedere blog niet zo? alleen op mijn blog zijn er nog weinig die reageren.

              Mijn inspiratie is nog alleen voor hen die dagelijks hun inspiratie halen op mijn blog, alleen nog voor hen blijf ik schrijven 🙂

Geef een reactie

