Stress


Je krijgt geen stress omdat je niet perfect bent.
Je krijgt stress als je perfect wilt zijn.

16 gedachtes over “Stress

    • Heb je stress omdat je perfect wilt zijn Anouk, nee hè? Dan leef je niet vanuit jezelf dan wel naar de kijk die men op je heeft. Of anders vanuit je eigen kritische blik. Wees spontaan en jezelf, want ieder mens is uniek en perfect met alle onperfectheden..

      • Ohhh zeker niet altijd! Maar soms als ik graag iets heel goed wil doen en het lukt maar niet, dan kan ik wel stres krijgen. Waarschijnlijk ook omdat ik erg ongeduldig ben. haha Maar een beetje stres vind ik niet erg. Motiveert mij alleen maar door te zetten en het alsnog “perfect” te krijgen. 🙂

        • Heeft iedereen weleens denk ik Anouk. Is niet perfect zijn, maar ongeduldig zijn 🙂 Je lijkt mij wel, als het niet lukt, zet ik juist door. toch moeten we onze grens weten, wat vandaag niet kan of lukt, lukt morgen zeker wel 😉

Geef een reactie

