Frappant


Inmiddels zelf het probleem opgelost dat gisteren storing veroorzaakte op mijn computer. Veel geleerd van mijn zoon die een echte computer nerd is en zo leer je nog eens wat.

Wat heel frappant is dat mijn berichtje van gisteren ”weinig berichten” heel veel Likes heeft gekregen. Een tekstje zonder inhoud en weinig belangrijks te melden had. Dat tegenover mooie en informatieve of eigen geschreven teksten die eigenlijk nog niet eens zoveel waardering krijgen voor alle moeite en energie die erin gestoken wordt.

Het zou kunnen omdat het een stukje persoonlijk is wat ik bijna eigenlijk nog zelden deel. Daar is een hele goede reden voor, namelijk dat teksten tegen je gebruikt  kunnen worden of tegen je werken. Buiten dat om ben ik zeer voorzichtig geworden om nog iets te delen omdat een stukje vertrouwen is afgepakt.

Vandaag gaan we weer wat teksten of berichten schrijven, want dat blijft gewoon doorgaan..

7 gedachtes over “Frappant

  1. Wat een raar volk toch 😉 . Lijkt wel of ze het fijn vinden dat pc niet loopt zoals het zou moeten . Ik ben iig wel blij dat je het probleem hebt opgelost 😀 . Liefs en nu ben ik ff wielrennen kijken 😉 . X

  2. Het zit dus in de gene dat computernerdgebeuren 😉

    Las ik toch dat jij niets te berichten had 😀
    Iedereen weet wat is om niet te kunnen berichten, …
    Nadenken is een ander verhaal…..
    Da’s net zoiets als al die vrienden op FB …. 😀
    Hoe luchtig kan iets zijn.

    • De genen moeten toch ergens vandaan komen toch 😀 ) Had weinig te delen, des te meer likes 😀 de wereld is omgedraaid aan jezelf hahaha. Vrienden op Facebook zijn net zo luchtig als ”luchtkastelen” ze bestaan niet 😉

Geef een reactie

