Doel


Het leven zelf heeft geen doel, je bent zelf het doel van het leven..

Boeddha in hand wit

11 gedachten over “Doel

  1. Helemaal mee eens, het ‘creëren’/terugvinden van je authentieke zelf (of je ware aard beter gezegd) en het ontdekken van je eigen waarden en daar naar leven is een doel op zich. Wanneer je jezelf niet als doel stelt, wat heeft het leven dan voor ‘zin’?..

    Hier valt zó veel over te zeggen, deze quote gaat er een beetje met mijn hoofd vandoor 😉 Mooi!

    Groetjes xx

    1. Mooi dat je het er mee eens bent en deze quote of citaat je aanspreekt. Er zijn zoveel mooie invalshoeken die je eruit kan halen, prachtig gewoon. Hou wel je hoofd erbij 😀

      Niet alleen je authentieke zelf terug vinden, ook het doel waarom je op de wereld bent gekomen. Dat is al een doel opzich

      Groetjes

      1. Ben zo’n goed doel maar investeren in me , ho maar , hahaha . Ff geintje , moet kunnen toch ? Geld zegt mij totaal niets , ben tevreden met wat ik ben en heb 🙂 Tot morgen , X

        1. Hahaha ja ken je geintjes 😀 moet kunnen. Geld zegt me ook niets, om te kunnen leven ja, maar dat is dan ook alles. Ben ook tevree met weinig 🙂 Tot morgen, liefs X

Geef een reactie

