6 of 7 pennen?


Hoeveel tel jij er? 6 of 7? Ik ben de tel kwijt 🙂

l_pencils-ilussie_20160104031401

Mooi in elkaar gezet 🙂

15 gedachten over “6 of 7 pennen?

    1. Heel slim ik tel er ook 7 maar die wijkt af dus die eene aan elkaar ja dan zie ik er 7 mooi en heel slim ja zo zie je maar hoe snel je bedrogen kunt zijn.dus kort gezegd een mooie puzzel Erik vind puzzele toch al zo leuk,kort hij beviel me.leuk gedaan.u hebt een leuke site met veel wijsheid en lees er graag op.dankjewel Marianne en heb een fijne zondag.

      1. En als je ze allemaal optelt Richard, kom je op 13 pennen uit 🙂 Gezichtsbedrog is altijd leuk, het doet je alert maken.

        Bedankt voor je woorden die ik waardeer. Wijsheid is altijd mooi om te delen en doen mensen ontwaken, tenminste dat hoop ik 😉

        Bedankt voor je reactie.

        Fijne Zondagavond Richard en morgen een goede start van een nieuwe week

  1. Ik tel er 13 , van links naar rechts 6 en van rechts naar links , nog eens 7 erbij maakt 13 , 🙂 . Liefs en een mooi weekend wens ik je toe . Heb al genoten van een wandeling van 3 uur 🙂 .

    1. Hahahaha zoiets had ik ook al gezien, maar nog niet verklapt. En ja nu kan ik er niet meer onderuit 😀

      Wat heerlijk om zo 3 uur lang te kunnen wandelen, red ik zelf niet ;)Veel liefs en een pracht weekend lieverd X

      1. Maar ik sta ook wel eens stil , houd Hari me anders ook niet vol . Als ik 1 stap zet , moet hij er al 10 zetten en af en toe moet je ook eens kunnen genieten van je omgeving 🙂 . Lieve groetjes, X

        1. Hahaha dat geloof ik dat Hari je niet bij kan houden. en wandelen doe je rustig, niet sprinten 😀 Inderdaad, wandelen is genieten van jezelf en omgeving 🙂 Liefs X

Geef een reactie

