Vertrouwen


vertrouwen

Klopt helemaal, deze harde les pas geleden ook gekend en een stuk vertrouwen is weg.

15 gedachten over “Vertrouwen

    1. Er zal altijd wel een reden zijn om te zoeken, zelfs als die er niet is. Jezelf vertrouwen is het allerbelangrijkste. Toch wanneer je een stukje vertrouwen kwijt bent, is dat ook een stukje van jezelf. Heel weinig mensen die ik nog echt vertrouw na de laatste harde les, je leert ervan 😉

      1. Jazeker, maar het komt tog hard aan als het gebeurd. Ja die tekeningetjes maken mijn zinnen af👍en wordt daar goed gezind van.
        😃😃😃

        1. Zeker weten dat het hard aankomt, wordt je sterk van zeg ik maar 😉 Toch is leuk anders 😉 Hahaha word er zelf ook altijd vrolijk van 😀 Zeker als ik de reacties van jou lees 🙂 😃

  1. Wat is dat toch jammer; het mes in je rug komt altijd uit onverwachte hoek. Geleerd z.s.m. afstand te nemen, kost te veel energie. Bovendien heb ik bedacht dat ik op mijn rug een palingvel heb. Daar glijdt de shit en stress makkelijker van af. Dat helpt echt! Aanrader, ook voor kinderen die gepest worden. Overigens: wat een feest om door te bladeren jouw website! Welterusten…….

    1. Onverwachts het mes in je rug…dan zijn we niet goed waakzaam of alert. Heel goed om afstand te nemen, is verloren energie die je beter kunt gebruiken 😉 Over de palingvel gesproken, die ken ik ook, helpt echt goed 🙂

      Dank je wel Yvonne dat mijn website een feest is om te lezen, heet je van harte welkom. Fijne dag nog verder..

Geef een reactie

