Probleem


niet goed genoeg

Wij hoeven nergens en aan niemand te voldoen.
Wij zijn goed zoals wij zijn.

7 gedachtes over “Probleem

  1. Een probleem van de ander
    Ik kan eindelijk zeggen dat ik goed genoeg ben .
    Eindelijk kan ik zeggen tot diep in mijn hart ik accepteer mezelf met mijn zon zijde en schaduwzijde.

    Verstuurd vanaf mijn iPad

  2. problemen zijn als wensen, alladin en de wonderlamp, iedereen krijgt een geest tot zijn beschikking, wat je vraagt krijg je ,voorbeeld het leven is kut ,iedereen is slecht ,iemand houd van mij, ok zegt de geest u wens gaat in vervulling, hij creëert een scenario en dan is het er,weer een hoop geklaag ,en negatieve zaken, ok zegt de geest u wens gaat in vervulling,en creëert weer een nieuw scenario.en uit eindelijk wens je de dood. ok zegt de geest u wens gaat in vervulling,en creëert weer .de geest staat tot je beschikking of je nu negatieve of positieve wensen heb maak voor de geest niet uit, hij staat tot je beschikking en doet wat jij verlangt, simpel he.

Geef een reactie

