Woorden


Ik ben verantwoordelijk
voor alle woorden die ik zeg of schrijf.
Maar ik ben niet verantwoordelijk voor
hoe jij mijn woorden opvat.

 Ik reik je iets aan en
het is niet mijn intentie
om je ook maar ergens
van te overtuigen.

Het is volledig aan jou
om te bepalen of iets resoneert
met jouw waarheid of niet.

Ik heb zelfs liever dat je mijn woorden
in twijfel trekt en je afvraagt
of het voor jou hetzelfde voelt.

Wij zijn een maar niet hetzelfde.

Ik neem de volledige verantwoordelijkheid
voor de woorden die ik spreek of schrijf.
Maar ik ben niet verantwoordelijk
voor jouw vertaling ervan.

Lichtflits
www.lichtflits.com

Woorden doen zoveel in gevoel terwijl ze eigenlijk niets betekenen dan alleen maar een woord. Woorden kun je schrappen, weg gummen en verbranden of ze aan het Universum geven zodat het opgelost wordt.

3 gedachtes over “Woorden

Geef een reactie

