Groter..


In ieder mens zit iets groters dat ieder obstakel kan overwinnen..

groot

De Likes in reacties zijn verwijderd, er wordt een te grote voorkeur en verschil gemaakt dat geen respect kent, op mijn blog doen we daar niet aan mee.

 

9 gedachten over “Groter..

    1. Dit is niet alleen ikke en ikke, maar een duidelijke voorkeur waarmee de ene alle respect krijgt en de ander niet graag gelezen wordt. Op mijn blog wordt dat niet gerespecteerd door grote verschillen te maken. Fijn begin van de nieuwe week en daarmee ook nieuwe kansen. Liefs X

      1. Optochten gaan niet door , kan ik wel begrijpen , alles voor de veiligheid hè en ik kan paar uurtjes langer thuis blijven . Ga ik wel met Hari nog aan de wandel 🙂 . Fijne dag , liefs X

          1. Met of zonder optocht , plezier moet je toch zelf maken 😉 . Heb gisteren optocht in Sittard gezien onder het genot van een zonnetje 🙂 . Dank je , wandelen is ff goed nu , lekker uitwaaien , hihi . Liefs X

Geef een reactie

