Vergeven


 

Dit is het enigste bericht voor vandaag, even aan mijn fucking gezondheid denken 🙂

 

Vergeven is liefde, liefde is vergeven..
Vergeet nooit de les waardoor, waarom en door wie.

Plak er gelijk een klein gedichtje er aan

Vergeven is liefde
Liefde is vergeven
Liefde en vergeven is vrijheid
Vrijheid is Vrede
Vrede in de Geest

Ook toepasselijk bij het citaat is deze spreuk of gezegde

vergeven

Bijna niemand durft nog sorry te zeggen, bang om zwak te zijn? of niet durven toegeven dat men fout zat. Zelf durf ik zeker sorry te zeggen in eerlijkheid en dat siert me, is me meermaals verteld..

10 gedachten over “Vergeven

  1. Hallo mareiki,

    Bly en fyn dat ik op je site ben terecht gekomen…. Ik zit zowat op dezelfde manier van spreken als u . Ik heb al heelwat over geschreven voor mezelf en men kinderen . Waarvoor Dank tis mooi tis zo zinvol oef bly je iets te laten weten hebben. Groeten van carine

    callewaert

    1. Wat fijn Carine dat je zo blij bent met mijn site 🙂 Dan is mijn schrijven je zeker herkenbaar. Neem gerust artikelen of tips voor jezelf die je kunt gebruiken, daar zijn ze voor. Bedankt voor je reactie die ik zeker waardeer..

      Warme groet
      Marianne

    1. Dat is zo Ellen, zeker wanneer je de les ervan geleerd hebt. Het slachtoffer kan je dan wel vergeven, toch aan jezelf om alle schuld in te lossen zodat je toch bevrijd wordt van je daden of daad 😉

  2. Sorry…vergeven, dat gaat me gemakkelijk af, mijn fouten inzien…en vergeven de fouten die anderen me berokkent hebben…dat gaat, maar ik zeg wel vergeten, doe ik nooit…maar kan wel terug met een schone lei beginnen…

Geef een reactie

